ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Tájékoztatjuk, hogy a solidex.hu webáruház (továbbiakban: Webáruház) használatával Ön, mint Felhasználó (továbbiakban: Felhasználó) elfogadja a jelen felhasználási feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy a webáruházat csak abban az esetben használja tovább, ha a jelen ÁSZF-et megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja. 
Az ÁSZF hatálya kiterjed a Webáruházzal kapcsolatos valamennyi elektronikus kereskedelmi ügyletre, amely a jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Jelen ÁSZF a weboldalon történő megjelenés napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.
A megrendelés interneten, elektronikusan kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződés nem kerül elektronikusan iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. 
Jelen ÁSZF kiterjed minden, a Webáruház által forgalmazott árucikk és termék forgalmazására.
A Webáruház bizonyos szolgáltatásai regisztráció nélkül is elérhetők. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd bejelentkezéshez) kötöttek.
A Webáruház használatához és a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes, az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben, az Üzemeltető az Adatkezelési tájékoztatóban (link) meghatározottak szerint használhatja fel.
Az Üzemeltető valamint a Felhasználó közötti, a regisztráció illetve megrendelés során megadott email címen történő kommunikáció, írásbeli kommunikációnak minősül. Az ÁSZF-től történő bármely eltérésről a felek csak írásban állapodhatnak meg, annak mindkét fél általi elfogadásával.
Amennyiben a Webáruház működésével, megrendeléssel, és szállítással kapcsolatosan kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken keresztül!
Fogyasztók és fogyasztónak nem minősülő szervezetek és jogi személyek is jogosultak a webáruházban vásárolni (együttesen:  Vásárlók) Az ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (Fogyasztó), mint Felhasználóra eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokhoz képest. A fogyasztónak nem minősülő vásárlókra nem alkalmazandók a jelen ÁSZF azon rendelkezései, amelyek kifejezetten a fogyasztókra vonatkoznak (pl. elállási jog).
Az Üzemeltető - az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével - kizár minden felelősséget a Webáruház felhasználói által tanúsított magatartásért.
A Webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. A rendelések és számlák nyilvántartása a Számviteli törvény előírásaira tekintettel történik. 

Az Üzemeltető cég adatai és elérhetőségei

Az üzemeltető neve: Solidex Kft.
Székhelye: 1034 Budapest, Bécsi út 120
E mail címe: webshop@solidex.hu
Adószáma: 25449653-2-41
Közösségi adószáma: HU25449653
Cégjegyzékszáma: Cg.01-09-275845
Bankszámlaszáma: UniCredit Bank - 10918001-00000094-37320002
Képviseletre jogosult: Szengofszky Noémi  és Szengofszky Oszkár ügyvezetők
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Jegyzőnél bejelentett tevékenység száma, megnevezése: 4791 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
Küldemények átvétele: kiszállítás és személyes átvétel útján
A szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat elérhetősége
Telefonszám: +36 30 373 2828, E-mail: webshop@solidex.hu Postacím: 1222 Budapest, Háros utca 7. - Munkanapokon: hétfőtől péntekig: 8.00-16.00 között

Tárhelyszolgáltató: PW Studio Kft. 
Székhely: 4032 Debrecen, Nyék utca 97., e-mail: info@pwstudio.hu

WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

A Webáruház kínálatának megtekintése, valamint a vásárlás regisztrációhoz nem kötött, de a Felhasználó az első vásárlás előtt regisztrálhatja magát a Webáruházban. Lehetőség van arra hogy a Felhasználó a “Vásárlás vendégként” funkciót válassza. Ebben az esetben regisztráció nélkül, számlázási és szállítási adatainak rögzítésével adhatja le rendelését.
Sikeres regisztrációt követően a rendszer a Felhasználó által megadott elektronikus levélcímre visszaigazoló levelet küld. A regisztráció alkalmával megadott adatok később módosíthatók a Profil aloldalon. 

1. Regisztráció

A weboldal fejlécében található Belépés funkció alatt van lehetőség Felhasználói regisztrációra (“regisztráció”). A Felhasználó a Webáruházban történő regisztráció során elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat valamint az Adatvédelmi tájékoztató előírásait, az adatkezelésekhez hozzájárul. A kifejezett hozzájárulás az erre szolgáló checkbox segítségével történik. Felhívjuk a Felhasználók figyelmét, hogy ha nem adja meg az adatait, nem tudja a szolgáltatásainkat igénybe venni. A regisztráció egyszerűbbé teszi a későbbi vásárlásokat és az esetleges kedvezmények igénybevételét.

Az Üzemeltetőt a Felhasználó által tévesen vagy pontatlanul rögzített adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért felelősség nem terheli. Kérjük fokozott figyelemmel kezelje a felhasználói hozzáférési adatait (így különösen a jelszó), jogosulatlan harmadik személy ne férhessen hozzá adataihoz. Az ebből adódó esetleges károkért az Üzemeltetőt nem terheli felelősség. Amennyiben a Felhsaználó más nevében, más személyes adatainak felhasználásával regisztrál illetve vásárol a Webáruházban, az Üzemeltető kizárja felelősségét, a szerződés semmisnek tekintendő.
A Felhasználó jogosult a regisztráció során megadott adatait módosítani bejelentkezés után a Profil aloldalon, valamint kérheti adatainak törlését Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeink keresztül.
A törlésre vonatkozó kérés beérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztráció törléséről. A Felhasználó adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből. A törlés nem érinti automatikusan a már leadott rendelések adatait és kapcsolódó dokumentumok megőrzését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs lehetőség.

2. Megvásárolható termékek

A Webáruházban elérhető termékek kizárólag online rendelhetők meg.
A megfelelő termék kiválasztása érdekében a termékekről részletes információ érhető el a termék aloldalán, így különösen: a termék neve, leírása, főbb paraméretei, fotók, ár. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy azt a terméket rendelhesse meg, melyre szüksége van. Adott esetben kérje a Webáruház munkatársainak segítségét. A Webáruházban megjelenített termékképek illusztrációként szerepelnek.

3. Termékek ára

Az oldalon feltüntettet árak forintban értendőek, minden esetben a 27% ÁFÁ-val növelt bruttó árak, tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adót. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Amennyiben az Üzemeltető minden körültekintése ellenére hibás ár kerül a Webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg adminisztrációs vagy rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron biztosítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő vásárlás lehetőségét, amelynek ismeretében a Felhasználó megerősítheti a rendelését vagy elállhat a vásárlástól. A hibás áron kezdeményezett megrendelés és annak visszaigazolása nem keletkeztet érvényes szerződést, semmisnek tekintendő.

4. Termékek rendelése

1. A Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a Webáruházba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. Lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is “Vásárlás vendégként” funkció használatával.
2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti és módosíthatja a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva. 
3. A Termékek megrendelése folyamat során a termékek kiválasztását követően kiválaszthatja a “Fizetési és szállítási módot”.
A következő fizetési módok közül választhat: Banki utalás, bankkártyás fizetés és utánvét. 
A következő szállítási módok közül választhat: Futárszolgálat és személyes átvétel
4. Az adatok ellenőrzését követően a vásárlás a ‘Megrendelem’ gombbal véglegesíthető.

A rendelés leadása előtt a Felhasználónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket valamint az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. A Felhasználónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van a bevitt adatok módosítására.
A rendelési folyamat végén a “Megrendelem" gomb megnyomásával a Felhasználó tudomásul veszi, hogy a 45/2014. kormányrendelet szerint  kötelező érvényű vásárlási ajánlatot tesz, ami fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha a visszaigazoló emailben vagy a rendelés során bármilyen hibát észlel rendelésével kapcsolatban, kérjük jelezze a webshop@solidex.hu email címen, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Kérjük figyelmesen adja meg e-mail címét, mert a hibásan megadott e-mail cím, vagy telített postafiók esetén nem tudjuk e-mailben megküldeni a rendelés visszaigazolását!
Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel. Ha egymás után közvetlenül, azonos Felhasználó vásárol a webáruházban, ezen megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. A Felhasználó a további rendelések leadásakor kérheti megrendelései összevonását, amennyiben erre az Üzemeltető visszajelzése alapján van lehetőség. Ebben az esetben az Üzemeltető egyesítheti a megrendeléseket, de a már postázás alatt lévő csomagok utólagos összevonására nincs mód. Ezért kérjük ilyen esetben haladéktalanul vegye fel az Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

ÁTVÉTEL MÓDJA, SZÁLLÍTÁS

A termékek kiszállítása a 24H Parcel Zrt. futárszolgálatával (továbbiakban: futárszolgálat) történik. Személyes átvételre is van lehetőség, cégünk telephelyén. Futárszolgálat adatai: 1106 Budapest, Fehér út 10. telefon: +36202242424, email: 24hfutar@24hfutar.hu
A megrendelésben a Felhasználó köteles megadni a termékek kiszállításához szükséges adatokat, így különösen: a szállítási címet, kapcsolatfelvételi adatokat és a számlázási adatokat.
Felhívjuk a Felhasználók figyelmét, hogy az általuk megadott adatok továbbításra kerülnek a Futárszolgálat részére (név, szállítási cím, telefonszám) az Adatkezelési tájékoztatóban rögzítettek szerint.
A csomagok szállítására és kézbesítésére a 24H Parcel Zrt. szabályzata irányadó. A Webáruház és a futárszolgálat között létrejött szerződés alapján:

- A futárszolgálat a csomagot a feladásától számított 2 munkanapon belül kézbesíti a címzett részére.
- Ha a kézbesítés sikertelen, akkor egy írásbeli értesítőt hagy a címzett postaládájában, illetve másnap újra megkísérli a kézbesítést.
- A csomag feladásáról a vásárló elektronikus értesítést kap az általa megadott email címre.
- Amennyiben bármilyen kérdése van a szállítással kapcsolatban, keresse a Webáruház vagy a futárszolgálat ügyfélszolgálatát emailben vagy telefonon.
Amennyiben 13.00 óráig beérkezik a rendelés, azt még aznap postázzuk. A rendelések feldolgozása és postázás munkanapokon történik, ünnepnapokon szállításra nincs mód.

A megrendelt termékek 5 munkanapnál hosszabb ideig tartó tárolására és emiatt későbbi kiszállítására a Webáruház nem tud lehetőséget biztosítani, a Felhasználó köteles a megrendelést követő 5 munkanapon a fizetést teljesíteni (utánvét kivételével). A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház nem köteles a Felhasználót értesíteni, de mindent megtesz a megfelelő tájékoztatása érdelében.
A számlát és az esetleges garancia levelet a csomag tartalmazza. 

A Felhasználó köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és a futárszolgálat által alkalmazott átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a Felhasználó csak saját felelősségére veheti át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Felhasználó köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időitervallumban elérhető, akár munkahelyi cím is megadható. A rendelés elfogadásakor az Üzemeltető e-mailben egy megrendelési visszaigazolást küld a Felhasználónak.
Amennyiben a vásárlás elektronikus visszaigazolása a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználóhoz, a Felhasználó az ajánlati kötöttség illetve szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Üzemeltetőhöz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Az adásvételi szerződés nem a rendelés leadása, a Webáruház általi visszaigazolással jön létre, amikor az a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.

Ez a termék jelenleg nincs készleten, 3-5 munkanapon belül rendelhető
Szállítás: 1-3 munkanapon belül az ország területén

Szállítási költségek

Csomag súlya Szállítási díj
0-5 kg 1.790 Ft
5,1-20 kg 2.290 Ft
20.1-30 kg 3.990 Ft
30,1-50 kg 5.490 Ft
50.1-80 kg 7.290 Ft
80.1-100 kg 10.690 Ft
101.1-200 kg 13.290 Ft
200.1-499 kg 17.990 Ft
499-1200 kg 34.990 Ft
1200.1-2.400 kg 37.990 Ft

 

 

 

A szállítási költségek bruttó árak. A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.
Külföldi szállítási díjakkal kapcsolatban kérjük írjon e-mailt nekünk!
megjegyzés: Hétvégén és ünnepnapokon nincs házhozszállítás.

Fizetési feltételek

A Webáruházban a megrendelés véglegesítésekor megjelenő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz, melyet a vásárlást visszaigazoló emailben is megküldünk a Felhasználónak. A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a megrendelő előzetes banki utalással vagy utánvéttel, azaz a futárnak történő készpénzes fizetéssel teljesítheti.
- Utánvét esetén: Ha a csomag átvételekor szeretne fizetni, rendelése feldolgozása után a csomagot elkészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak, majd e-mailben tájékoztatjuk a várható érkezés napjáról.
- Banki átutalás esetén: Kérjük a rendelés ellenértékének 3 napon belüli teljesítését. A közlemény rovatba kérjük, írja be a rendelés egyedi azonosító számát, melyet e-mailben megküldünk a vásárlás visszaigazolásakor.
Bankszámlaszámunk: UniCredit Bank - 10918001-00000094-37320002

Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fize- tés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le- járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. 
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad- hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek- lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. 
Amennyiben a Felhasználó bankkártyás fizetési módot választja, átirányításra kerül a bank fizetési oldalára.Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód). 
a) Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b) Ezt követően megtörténik az online engedélykérés ak ártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c) Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, munkaidőben (8.00-16.00 között) történik. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Amennyiben az Üzemeltető a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. 
Az Üzemeltető nem vállal felelősséget az esetleges leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az Üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. 

FOGYASZTÓI JOGOK ÉS JÓTÁLLÁS SZABÁLYAI

ELÁLLÁS JOGA

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében fogyasztó (felhasználó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Megfelelő tájékoztatás hiányában a fogyasztó 1 évig élhet az elállás jogával.
Az elállási jog azt jelenti, hogy a webáruházból történő rendelés esetén a Felhasználónak joga van egyoldalúan, indokolás nélkül visszalépni a szerződéstől, visszaküldheti a vásárolt termékeket és kérheti költségei visszatérítését. Az elállás joga kompenzálja, hogy a vásárlás előtt a Felhasználónak nem volt lehetősége a termékek megtekintésére, kipróbálására.
Ptk. értelmében fogyasztónak minősül a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei

1. Az elállási jog egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől, több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől  számított 14 napon belül gyakorolható. A több tételből álló termék rendelése esetén az elállás az utoljára átvett tételnek az átvételétől számított 14 napon belül gyakorolható. Az elállást nem szükséges indokolni.

2. Az elállási jog a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatató. A határidő számításába a termék átvételének napja nem számít bele. 

3. Az elállás az Üzemeltető részére írásban emailben vagy postai úton megküldött Elállási nyilatkozatminta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolható 14 napon belül. 

4. Amennyiben a Felhasználó jelezte az Üzemeltető részére elállási szándékát a terméket/keket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak).

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Felhasználónak kell gondoskodnia, költsége a Felhasználót terheli. A Felhasználó az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Üzemeltetőnek, utánvételes visszavételt az Üzemeltető nem teljesít. Ha a Felhasználó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő furavozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Üzemeltető nem köteles megtéríteni. 
Kérjük, a terméket a webáruház postacímére szíveskedjen visszajuttatni: Solidex Kft. - 1222 Budapest, Háros utca 7.

5. Az elállás esetén a termék visszaküldésének költségét a Felhasználó viseli.

6. Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, az Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználónak a termék vételárát és a vásárlással kapcsolatban a Felhasználó által fizetett szállítási költséget a Felhasználó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha a kifejezetten beleegyezik, hogy az Üzemeltető más fizetési módot alkalmazzon. 

7. Elállás esetén az Üzemeltető követelheti a Felhasználótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a Felhasználót az elállás kapcsán más költség nem terheli.

8. A visszaküldött termékek átvételekor videófelvétel készül a csomag kibontásásól, illetve a visszaküldött termék megvizsgálásáról, a későbbiekben felmerülő vitás kérdések esetére. (pl. a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos)

9. Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, valamint a jogszabály által meghatározott további esetekben.

10. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. 
A fogyasztónak minősülő Felhasználó a következő minta szerint élhet elállási vagy felmondási jogával - LETÖLTÉS
A fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti az Üzemeltetőt a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Szavatosság

1. Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
A Felhasználó az Üzemeltető  hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg a Felhasználót kellékszavatossági igénye alapján?
A Felhasználó választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Üzemeltető költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Üzemeltető adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhíjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Üzemeltető nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

- Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónek kell bizonyítania.
- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

- Milyen esetben élhet a Felhasználó (fogyasztó) a jótállási jogával? 
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján hibás teljesítés esetén az Üzemeltető jótállásra köteles, ha a Felhasználó fogyasztónak minősül.
- Mi minősül tartós fogyasztási cikknek?
Tartós fogyasztási cikknek minősülnek a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékek.
- Felhasználót jótállás alapján milyen határidőn belül, milyen jogok illetik meg?
A jótállási határidő a tényleges teljesítéssel, tehát a termék Felhasználó részére történő átadása napjával kezdődik meg, a jogszabály egy éves kötelező jótállási időt ír elő. 
- Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, illetve e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
- Jótállási igény érvényesítésének módja?
A Felhasználó a jótállási igényét a rendelést igazoló számlával érvényesítheti. A Felhasználó írásban bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét az Üzemeltetőnek küldött postai levélben, vagy emailben.
Kérjük a levélben jelölje meg a következő adatokat:
- Vásárló neve, címe,
- termék megnevezése,
- vásárlás időpontja,
- hiba bejelentésének időpontja,
- hiba leírása,
- Vásárló által érvényesíteni kívánt igény.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Üzemeltető köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
- Mikor mentesül az Üzemeltető a jótállási kötelezettsége alól? 
Az Üzemeletető jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. 
Ha a termék nem javítható a Felhasználó kérheti a termék cseréjét. A jótállási időtartama a kicserélt termékre (annak kicserélt részére) újra kezdődik.
A jótállás érvényét veszíti ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból, szakszerűtlen kezelésből következik be.
- Nem tartoznak a jótállás körébe:
 A termékekhez tartozó elemek, akkumulátorok, egyéb tartozékok, így különösen: kábelek, tokok, pántok, adapterek.
Használati utasítás be nem tartásából eredő meghibásodás.
- Felhívjuk a Felhasználók figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetnek, egyébként viszont Felhasználót, mint fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. 
Igényérvényesítés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

Eljárás szavatossági igény esetén

Ha a vállalkozás (Üzemeltető) a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, megküldi álláspontját öt munkanapon belül a fogyasztó részére, igazolható módon. Az Üzemeltető a fogyasztói igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is tájékoztatja a fogyasztót.
A jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt szükség esetén az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. 
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 
Vállalkozásnak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

PANASZKEZELÉS RENDJE

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak, mint fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az ügyfélszolgálatunk elérhetőségein közölheti. Az Üzemeltető a felmerülő vitás ügyeiket békés úton próbálja rendezni.
Az Üzemeltető a szóbeli panaszt (telefonon jelzett) azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Felhasználónak, legkésőbb az érdemi válaszával egyidejűleg.

Írásbeli panasz esetén az Üzemeltető annak beérkezésétől számított legkésőbb 30 napon belül köteles írásban megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Az emailen érkezett panaszt ügyfélszolgálatunk törekszik 2 napon belül írásban megválaszolni. Célunk, hogy minden panaszra az ügyfelünket kielégítő megoldást találjunk.
Szerződő Felek jelen szerződésből eredő vitáikat elsősorban békés úton, megegyezéssel kísérlik meg rendezni. A panasz elutasítása esetén a Felhasználó, mint fogyasztó panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A Felhasználó jogérvényesítési lehetőségei: panasz benyújtása a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal), békéltető testület eljárásának kezdeményezése, online vitarendezési plattformhoz fordulás vagy bírósági eljárás kezdeményezése, mely esetre kikötik a Debreceni Járásbíróság illetékességét.
A Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon érhető el. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát az Üzemeltető 5 évig megőrzi.

Békéltető testület

A fogyasztó panasz esetén a kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez fordulhat, ahol a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére van lehetőség. A békéltető testület a fogyasztói jogvita rendezése érdekében egyezség létrehozására törekszik a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az Üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli a Fgytv. 29. §. (11) rendelkezése alapján.
A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható.
Az Üzemeltető székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefon: +36 (1) 488-2131
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelősége: cím: 1052 Budapest, Városház utca 7., postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144., telefonszám: +36 (1) 328-0185

EU online vitarendezési plattform (ODR)

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot. A plattform célja a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, gyors és hatékony bírósági eljáráson kívüli online rendezése.
 Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el díjmentesen az Unió valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. A fogyasztó a panaszát elektronikusan nyújthatja be a plattformon történő regisztrációt követően.

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Az Üzemeltető kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha saját maga követte volna el. 
A Webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot a jelen ÁSZF rendelkezéseinek, a forgalmazott termékek körének, vételáraknak, szálítási feltételek stb. a megváltoztatására. A változások a Webáruházban történő megjelenés időpontjától hatályosak. A rendelés időpontjában érvényben lévő feltételek alkalmazandók a szerződésre. A változtatások a létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

SZERZŐI JOGOK

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a weboldal, annak tartalma, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Üzemeltető írásos hozzájárulása nélkül. 

JOGSZABÁLYOK

A vonatkozó jogszabályok a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A jelen ÁSZF-re különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Elker. tv.);
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
A fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve