Kérdése van? Hívjon minket! +36303732828

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Általános szerződési feltételek
ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános rendelkezések

Tájékoztatjuk, hogy a solidex.hu webáruház (továbbiakban: Webáruház) használatával Ön, mint Felhasználó (továbbiakban: Felhasználó) elfogadja a jelen felhasználási feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy a Webáruházat csak abban az esetben használja tovább, ha a jelen ÁSZF-et megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja. 
Az ÁSZF hatálya kiterjed a Webáruházzal kapcsolatos valamennyi elektronikus kereskedelmi ügyletre, amely a jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Jelen ÁSZF a weboldalon történő megjelenés napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.
A megrendelés interneten, elektronikusan kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyre Magyarország joga irányadó. A szerződés nem kerül elektronikusan iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. 
Jelen ÁSZF kiterjed minden, a Webáruház által forgalmazott árucikk és termék forgalmazására.
A Webáruház bizonyos szolgáltatásai regisztráció nélkül is elérhetők. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd bejelentkezéshez) kötöttek.
A Webáruház használatához és a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes, az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben, az Üzemeltető az Adatkezelési tájékoztató rendelkezései szerint használhatja fel.
Az Üzemeltető valamint a Felhasználó közötti, a regisztráció illetve megrendelés során megadott email címen történő kommunikáció, írásbeli kommunikációnak minősül. Az ÁSZF-től történő bármely eltérésről a felek csak írásban állapodhatnak meg, annak mindkét fél általi elfogadásával.
Amennyiben a Webáruház működésével, megrendeléssel, és szállítással kapcsolatosan kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken keresztül!
Fogyasztók és fogyasztónak nem minősülő szervezetek és jogi személyek is jogosultak a webáruházban vásárolni (együttesen:  Vásárlók). A webáruház a Vásárlók előzetes tájékoztatása során figyelembe veszi a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:82- 6:85. § rendelkezéseit. A fogyasztónak nem minősülő vásárlókra nem alkalmazandók a jelen ÁSZF azon rendelkezései, amelyek kifejezetten a fogyasztókra vonatkoznak (pl. elállási jog).
A Webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.

1.1. Értelmező rendelkezések

- Felhasználó: A weboldalra látogató személy, aki a weboldalon elérhető szolgáltatásokat igénybe veszi.
- Vásárló: Aki a webáruházban elérhető termékeket megvásárolja, szolgáltatásokat igénybe veszi, természetes és jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetet egyaránt. 
- Fogyasztó: Önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy;
- Vállalkozás: Szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
- Üzemeltető: Elektronikus kereskedelmi szolgáltatást végző jogi személy, aki a webáruházat üzemelteti.
- Távollévők közötti szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak. 

1.2. Üzemeltető cég adatai és elérhetőségei

Az üzemeltető neve: Solidex Kft.
Székhelye: 1034 Budapest, Bécsi út 120
Email címe: webshop@solidex.hu
Adószáma: 25449653-2-41
Közösségi adószáma: HU25449653
Cégjegyzékszáma: Cg.01-09-275845
Bankszámlaszáma: UniCredit Bank - 10918001-00000094-37320002
Képviseletre jogosult: Szengofszky Noémi  és Szengofszky Oszkár ügyvezetők
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Jegyzőnél bejelentett tevékenység száma, megnevezése: 4791 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
A szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat elérhetősége
Telefonszám: +36 30 373 2828, E-mail: webshop@solidex.hu Postacím: 1222 Budapest, Háros utca 7. - Munkanapokon: hétfőtől péntekig: 8.00-16.00 között
Tárhely szolgáltató: UNAS Online Kft., Székhely: 9400 Sopron, Kőszegi út 14. e-mail: unas@unas.hu

2. Webáruházban történő vásárlás

A Webáruház kínálatának megtekintése, valamint a vásárlás regisztrációhoz nem kötött, de a Vásárló az első vásárlás előtt regisztrálhatja magát a Webáruházban. Lehetőség van arra, hogy a Vásárló a “Vásárlás vendégként” funkciót válassza. Ebben az esetben regisztráció nélkül, számlázási és szállítási adatainak rögzítésével adhatja le rendelését.

2.1. Regisztráció, vásárlás

2.1.1. A weboldal fejlécében található Belépés funkció alatt van lehetőség Vásárlói regisztrációra (“regisztráció”). A Vásárló a Webáruházban történő regisztráció és vásárlás során elfogadja a jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi tájékoztató előírásait, az adatkezelésekhez hozzájárul. A kifejezett hozzájárulás az erre szolgáló checkbox segítségével történik. Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy ha nem adja meg az adatait, nem tudja a szolgáltatásainkat igénybe venni. A regisztráció egyszerűbbé teszi a későbbi vásárlásokat és az esetleges kedvezmények igénybevételét. Sikeres regisztrációt követően a rendszer a Vásárló által megadott elektronikus levélcímre visszaigazoló levelet küld. 
2.1.2. Az Üzemeltetőt a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul rögzített adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért felelősség nem terheli. Kérjük fokozott figyelemmel kezelje a felhasználói hozzáférési adatait, hogy jogosulatlan harmadik személy ne férhessen hozzá adataihoz. Az ebből adódó esetleges károkért az Üzemeltetőt nem terheli felelősség. Amennyiben a Vásárló más nevében, más személyes adatainak felhasználásával regisztrál illetve vásárol a Webáruházban, az Üzemeltető kizárja felelősségét, a szerződés semmisnek tekintendő.
2.1.3. A Felhasználó jogosult a regisztráció során megadott adatait módosítani bejelentkezés után a Profil aloldalon, valamint kérheti adatainak törlését Ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül.

2.2. Megvásárolható termékek

2.2.1. A Webáruházban elérhető termékek kizárólag online rendelhetők meg.
2.2.2. A megfelelő termék kiválasztása érdekében a termékekről részletes információ érhető el a termék aloldalán, így különösen: a termék neve, leírása, fotók, ár. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy azt a terméket rendelhesse meg, melyre szüksége van. Adott esetben kérje a Webáruház munkatársainak segítségét. 
2.2.3. A Webáruházban megjelenített termékképek illusztrációként szerepelnek.

2.3. Termékek ára

2.3.1. Az oldalon feltüntettet árak forintban értendőek, minden esetben a 27% ÁFÁ-val növelt bruttó árak, tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adót. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
2.3.2. Amennyiben az Üzemeltető minden körültekintése ellenére hibás ár kerül a Webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg adminisztrációs vagy rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron biztosítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő vásárlás lehetőségét, amelynek ismeretében a Vásárló megerősítheti a rendelését vagy elállhat a vásárlástól. A hibás áron kezdeményezett megrendelés és annak visszaigazolása nem keletkeztet érvényes szerződést, semmisnek tekintendő.

2.4. Termékek rendelése

2.4.1. A Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a Webáruházba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
2.4.2. Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti és módosíthatja a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva. 
2.4.3. A Termékek megrendelése folyamat során a termékek kiválasztását követően kiválaszthatja a “Fizetési és szállítási módot”.
A következő fizetési módok közül választhat: Banki utalás, bankkártyás fizetés és utánvét. 
A következő szállítási módok közül választhat: Futárszolgálat és személyes átvétel
2.4.4. Az adatok ellenőrzését követően a vásárlás a ‘Megrendelem’ gombbal véglegesíthető.
2.4.5. A rendelés leadása előtt a Vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket valamint az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. A Vásárlónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van a bevitt adatok módosítására.
2.4.6. A rendelési folyamat végén a “Megrendelem" gomb megnyomásával a Vásárló tudomásul veszi, hogy kötelező érvényű vásárlási ajánlatot tesz a kosárban található termék(ek) megvételére, ami fizetési kötelezettséget von maga után.
2.4.7. A rendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha a visszaigazoló emailben vagy a rendelés során bármilyen hibát észlel rendelésével kapcsolatban, kérjük jelezze a webshop@solidex.hu email címen, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Kérjük figyelmesen adja meg e-mail címét, mert a hibásan megadott e-mail cím, vagy telített postafiók esetén nem tudjuk e-mailben megküldeni a rendelés visszaigazolását!
2.4.8. Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel. Ha egymás után közvetlenül, azonos Vásárló vásárol a webáruházban, ezen megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. A Vásárló a további rendelések leadásakor kérheti megrendelései összevonását, amennyiben erre az Üzemeltető visszajelzése alapján van lehetőség. Ebben az esetben az Üzemeltető egyesítheti a megrendeléseket, de a már postázás alatt lévő csomagok utólagos összevonására nincs mód. Ezért kérjük ilyen esetben haladéktalanul vegye fel az Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. 
2.4.9. Amennyiben a megrendelt termék nincsen raktáron, a Webáruház munkatársai felveszik a vásárlóval a kapcsolatot a várható szállítási idővel kapcsolatban.

3. Átvétel módja, szállítás

3.1. A termékek kiszállítása a Csomagpont Kft. futárszolgálatával (továbbiakban: futárszolgálat) történik. Személyes átvételre is van lehetőség, cégünk telephelyén. Futárszolgálat adatai: 9300 Csorna, Soproni út 66/F/I. telefon: +36 30 8 777 627, email: info@profifutar.hu
3.2. A megrendelés során a Vásárló köteles megadni a termékek kiszállításához szükséges adatokat, így különösen: a szállítási címet, kapcsolatfelvételi adatokat és a számlázási adatokat.
3.3. Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy az általuk megadott adatok továbbításra kerülnek a Futárszolgálat részére (név, szállítási cím, telefonszám) az Adatkezelési tájékoztatóban rögzítettek szerint.
A csomagok szállítására és kézbesítésére a 24H Parcel Zrt. szabályzata irányadó. A Webáruház és a futárszolgálat között létrejött szerződés alapján:
- A futárszolgálat a csomagot a feladásától számított 2 munkanapon belül kézbesíti a címzett részére.
- Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
- A csomag feladásáról a vásárló elektronikus értesítést kap az általa megadott email címre.
3.4. Amennyiben bármilyen kérdése van a szállítással kapcsolatban, keresse a Webáruház vagy a futárszolgálat ügyfélszolgálatát emailben vagy telefonon.
3.5. A megrendelést követően a megrendelés visszaigazolásban tájékoztatjuk a kiszállítás várható időpontjáról. A rendelések feldolgozása és postázás munkanapokon történik, ünnepnapokon szállításra nincs mód.
3.6. A megrendelt termékek 5 munkanapnál hosszabb ideig tartó tárolására és emiatt későbbi kiszállítására a Webáruház nem tud lehetőséget biztosítani, a Vásárló köteles a megrendelést követő 5 munkanapon a fizetést teljesíteni (utánvét kivételével). A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház nem köteles a Vásárlót értesíteni, de mindent megtesz a megfelelő tájékoztatása érdelében.
3.7. A számlát és az esetleges garancia levelet a csomag tartalmazza. 
3.8. A Vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és a futárszolgálat által alkalmazott átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a Vásárló csak saját felelősségére veheti át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
3.9. A Vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a kiszállításkor elérhető, akár munkahelyi cím is megadható.
3.10. Amennyiben a vásárlás elektronikus visszaigazolása a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, a Vásárló az ajánlati kötöttség illetve szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Üzemeltetőhöz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
3.11. Az adásvételi szerződés a rendelés Webáruház általi visszaigazolásával jön létre.
3.12. Szállítás: 1-3 munkanapon belül, a szállítást csak Magyarország területére biztosítjuk.

3.13. Szállítási költségek
A szállítási költség a termék súlya, térfogata, értéke és a fizetési mód alapján kerül meghatározásra. A szállítási költséget a rendszer automatikusan számolja. A szállítási költségek tájékoztató jellegűek.
A szállítási költségek bruttó árak, mely árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.
Külföldi szállítási feltételekkel és díjakkal kapcsolatban kérjük írjon e-mailt nekünk!
megjegyzés: A termékek kiszállítása nem foglalja magában a megvásárolt termékek összeszerelését, beüzemelését.

Csomag súlya Szállítási díj
0-4,99 kg 4.060 Ft
5-9,99 kg 5.800 Ft
10-19,99 kg

5.900 Ft

20-29,99 kg 13.960 Ft
30-39,99 kg 19.430 Ft
40-199 kg 31.500 Ft
200-399 kg 37.100 Ft
400-599 kg 43.400 Ft
600-999 kg 63.000 Ft
1000-1199 kg 67.800 Ft
1200 kg- 98.000 Ft

4. Fizetési feltételek

4.1. A Webáruházban a megrendelés véglegesítésekor megjelenő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz, melyet a vásárlást visszaigazoló emailben is megküldünk a Vásárlónak. A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a megrendelő előzetes banki utalással vagy utánvéttel, azaz a futárnak történő készpénzes fizetéssel teljesítheti.
- Utánvét esetén: Ha a csomag átvételekor szeretne fizetni, rendelése feldolgozása után a csomagot elkészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak, majd e-mailben tájékoztatjuk a várható érkezés napjáról. A rendelés ellenértékének megfizetésére a csomag átvételekor készpénzben, illetve amennyiben a futárszolgálat biztosítja: POS terminálon keresztül bankkártyával van lehetőség.
- Banki átutalás esetén: Kérjük a rendelés ellenértékének 3 napon belüli teljesítését. A közlemény rovatba kérjük, írja be a rendelés egyedi azonosító számát, melyet e-mailben megküldünk a vásárlás visszaigazolásakor.
Bankszámlaszámunk: UniCredit Bank - 10918001-00000094-37320002
4.2. Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetői oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. 
Amennyiben a Vásárló a bankkártyás fizetési módot választja, átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. A sikeres banki tranzakciót követően a rendszer visszairányítja a vásárlót a webáruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. 

5. Megrendelések feldolgozása, teljesítése

5.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon, munkaidőben (8.00-16.00 között) történik. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
5.2. Amennyiben az Üzemeltető a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni. 
5.3. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a termékleírások, műszaki dokumentumuk előzetes bejelentés nélküli változásai miatt, mely változásokat a beszállító vagy más harmadik fél miatt merülnek fel, az Üzemeltetőn kívül álló okokból. 

6. Fogyasztói jogok, szavatosság és jotállás szabályai

6.1. Elállási jog

6.1.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében fogyasztónak minősülő Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Megfelelő tájékoztatás hiányában a 14 napos elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.
6.1.2. Az elállási jog azt jelenti, hogy a webáruházból történő rendelés esetén a Vásárlónak joga van egyoldalúan, indokolás nélkül visszalépni a szerződéstől, visszaküldheti a vásárolt termékeket és kérheti költségei visszatérítését. Az elállás joga kompenzálja, hogy a vásárlás előtt a Vásárlónak nem volt lehetősége a termékek megtekintésére, kipróbálására.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei
6.1.3. Az elállási jog egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől, több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől  számított 14 napon belül gyakorolható. A több tételből álló termék rendelése esetén az elállás az utoljára átvett tételnek az átvételétől számított 14 napon belül gyakorolható. Az elállást nem szükséges indokolni.
6.1.4. Az elállási jog a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék átvételének napja közötti időszakban is érvényesíthető. A határidő számításába a termék átvételének napja nem számít bele. 
6.1.5. Az elállás az Üzemeltető részére írásban emailben vagy postai úton megküldött Elállási nyilatkozatminta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolható 14 napon belül. 
6.1.6. Amennyiben a Vásárló jelezte az Üzemeltető részére elállási szándékát a terméket/keket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak).
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónak kell gondoskodnia, költsége a Vásárlót terheli. A Vásárló az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Üzemeltetőnek, utánvételes visszavételt az Üzemeltető nem teljesít. Ha a Vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő kiszállítást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Üzemeltető nem köteles megtéríteni. 
Kérjük, a terméket a webáruház postacímére szíveskedjen visszajuttatni: Solidex Kft. - 1222 Budapest, Háros utca 7.
6.1.7. Az elállás esetén a termék visszaküldésének költségét a Vásárló viseli. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
6.1.8. Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, az Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárlónak a termék vételárát és a vásárlással kapcsolatban a Vásárló által fizetett szállítási költséget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha a kifejezetten beleegyezik, hogy az Üzemeltető más fizetési módot alkalmazzon. 
6.1.9. Elállás esetén az Üzemeltető követelheti a Vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.
6.1.10. A visszaküldött termékek átvételekor videó felvétel készül(het) a csomag kibontásáról, illetve a visszaküldött termék megvizsgálásáról, a későbbiekben felmerülő vitás kérdések esetére. (pl. a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos)
6.1.11. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. 
6.1.12. A fogyasztónak minősülő Vásárló a következő minta szerint élhet elállási vagy felmondási jogával - LETÖLTÉS
6.1.13. A fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti az Üzemeltetőt a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

6.2. Szavatosság

6.2.1. A vásárolt termék(ek)re a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, illetve annak mellékletei által meghatározott kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási szabályok irányadók.
6.2.2. Jelen pontban rögzített tájékoztató a fogyasztónak minősülő vásárlókra vonatkozik, a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával.
6.2.3. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
A Vásárló az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
A Vásárló - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló kellékszavatossági igényét?
A fogyasztónak minősülő Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves (fogyasztónak nem minősülő vásárló esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Vásárló az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruház Üzemeltetője nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Várásló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.2.4. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló - választása szerint -  kellékszavatossági  vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.3. Jótállás

6.3.1. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkek esetében a webáruház Üzemeltetője jótállásra köteles. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. Javasoljuk, hogy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, mielőtt a terméket a jótállási igényérvényesítés céljából visszaküldené vagy visszahozná, hogy teljeskörűen és mielőbb segíteni tudjunk Önnek.
6.3.2. A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
6.3.3. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. 
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
6.3.4. A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
6.3.5. A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.
A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (akár elektronikus úton) olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. 
6.3.6. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a webáruház Üzemeltetőjének székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Üzemeltető által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A fogyasztó kérheti a termék kijavítását illetve kicserélését. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, a fogyasztó érdekeit szem előtt tartva. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Üzemeltető a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
6.3.7. Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Üzemeltető részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - az Üzemeltető köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni.
6.3.8. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, az Üzemeltető köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni.
6.3.9. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán - feltüntetett vételárat a 30 napos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
6.3.10. Amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Üzemeltető köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
6.3.11. Az Üzemeltető jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Üzemeltetőt terhelik.
6.3.12. A kötelező jótállás alá eső fogyasztási cikk rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
6.3.13. Egyebekben a jótállásra a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, és a Ptk. jótállással kapcsolatos rendelkezései az irányadóak. 

6.4. Eljárás szavatossági igény esetén

6.4.1. Ha az Üzemeltető a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, megküldi álláspontját öt munkanapon belül a fogyasztó részére, igazolható módon. Az Üzemeltető a fogyasztói igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is tájékoztatja a fogyasztót.
6.4.2. A Webáruház üzemeltetője a bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekről jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a fogyasztó részére rendelkezésre bocsát (elektronikus vagy postai úton). A jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt szükség esetén az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. 
6.4.3. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 

7. JOGÉRVÉNYESÍTÉS

7.1. Panaszkezelés

7.1.1. Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak, mint fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az ügyfélszolgálatunk elérhetőségein közölheti. Az Üzemeltető a felmerülő vitás ügyeiket békés úton próbálja rendezni.
7.1.2. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt (telefonon jelzett) azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Vásárlónak, legkésőbb az érdemi válaszával egyidejűleg.
7.1.3. Írásbeli panasz esetén az Üzemeltető annak beérkezésétől számított legkésőbb 30 napon belül köteles írásban megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Az emailen érkezett panaszt ügyfélszolgálatunk törekszik 2 napon belül írásban megválaszolni. Célunk, hogy minden panaszra az ügyfelünket kielégítő megoldást találjunk.
7.1.4. Szerződő Felek jelen szerződésből eredő vitáikat elsősorban békés úton, megegyezéssel kísérlik meg rendezni. A panasz elutasítása esetén a Vásárló, mint fogyasztó panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát az Üzemeltető 5 évig megőrzi.
A Vásárló további jogérvényesítési lehetőségei: panasz benyújtása a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, békéltető testület eljárásának kezdeményezése, online vitarendezési platformhoz fordulás vagy bírósági eljárás kezdeményezése.

7.2. Fogyasztóvédelmi Hatóság 

A Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. (lakóhelye szerint illetékes járási hivatal). A Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon érhető el. 

7.3. Békéltető testület

7.3.1. A fogyasztó panasz esetén a kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez fordulhat, ahol a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére van lehetőség. A békéltető testület a fogyasztói jogvita rendezése érdekében egyezség létrehozására törekszik a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az Üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli a Fgytv. 29. §. (11) rendelkezése alapján.
7.3.2. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható.
7.3.3. Az Üzemeltető székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefon: +36 (1) 488-2131
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelősége: cím: 1052 Budapest, Városház utca 7., postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144., telefonszám: +36 (1) 328-0185

7.4. EU online vitarendezési plattform (ODR)

7.4.1. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot. A plattform célja a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, gyors és hatékony bírósági eljáráson kívüli online rendezése.
7.4.2. Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el díjmentesen az Unió valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. A fogyasztó a panaszát elektronikusan nyújthatja be a plattformon történő regisztrációt követően.

7.5. Bírósághoz fordulás 

Lehetőség van a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információkról a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat. 

8. Szerzői jogok

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a weboldal, annak tartalma, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Üzemeltető írásos hozzájárulása nélkül. 

9. Vegyes rendelkezések

9.1. Az Üzemeltető kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha saját maga követte volna el. 
9.2. A Webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot a jelen ÁSZF rendelkezéseinek, a forgalmazott termékek körének, vételáraknak, szállítási feltételek stb. a megváltoztatására. A változások a Webáruházban történő megjelenés időpontjától hatályosak. A rendelés időpontjában érvényben lévő feltételek alkalmazandók a szerződésre. A változtatások a létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
9.3. Az ÁSZF a weboldalon történő megjelenés napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

10. Jogszabályok

A vonatkozó jogszabályok a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A jelen ÁSZF-re különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Elker. tv.);
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
A fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve

Adatkezelési tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató

I. Általános rendelkezések

1. Tájékoztató célja

Az adatkezelő a személyes adatok kezelésére vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezések alapján - különös tekintettel a 2011. évi CXII. törvényben (továbbiakban: Infotv.)  valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 számú rendeletben (továbbiakban: GDPR) foglaltakra - tájékoztatja a weboldal látogatóit (továbbiakban: érintett) az általa végzett adatkezelésekről. Az adatkezelő elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében. Az adatkezelő a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden biztonsági, technikai és szervezési intézkedést az adatok biztonsága érdekében. Kérjük, olvassa át alaposan a jelen adatkezelési tájékoztatót.
Amennyiben a jelen adatkezelési tájékoztatóval vagy a személyes adatok kezelésével kapcsolatosan bármilyen kérdése, észrevétele lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot.

2. Adatkezelő adatai

Adatkezelő: Solidex Kft.
Székhely: H-1034 Budapest, Bécsi út 120.
Levelezési cím: H-1034 Budapest, Bécsi út 120.
E-mail: webshop@solidex.hu
Telefon: +36 30 373 2828
Weboldal: www.solidex.hu

3. Tájékoztató hatálya

A jelen tájékoztató a honlapon igénybe vehető szolgáltatásokkal kapcsolatos adatkezelésre vonatkozik. (különösen: kapcsolatfelvétel, rendelés) Csupán azon személyes adatokat kezeljük, amelyek az adott célhoz feltétlenül szükségesek.

4. Fogalmak

Az Adatkezelési Tájékoztatóban alkalmazott kifejezéseket a GDPR, illetve az Info tv. értelmező rendelkezései szerint meghatározott fogalmak alapján kell értelmezni. 
- személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
- érintett/felhasználó: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható természetes személy;
- hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
- adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
- adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
- adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
- címzett: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e;
- harmadik fél: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak;
- adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;
- adatvédelmi incidens: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;
- szolgáltatás(ok): az adatkezelő által biztosított szolgáltatások, amelyek elérhetők a weboldalon keresztül.

5. Alapelvek

Az adatkezelő a személyes adatok kezelése során a GDPR által felsorolt alapelveket figyelembe veszi.  Az adatkezelési illetve adatfeldolgozási műveletek során az alábbi adatvédelmi alapelvek érvényesülnek:
- Célhoz kötöttség elve: A személyes adatok gyűjtése és kezelése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történhet. 
- Jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság elve: A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni. 
- Pontosság elve: A személyes adatoknak pontosnak és naprakésznek kell lenniük.
- Korlátozott tárolhatóság elve: Személyes adat tárolása csak olyan formában történhet, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé. 
- Adattakarékosság elve: A személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak kell, hogy legyenek, és a szükségesre kell korlátozódniuk. Személyes adat a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
- Integritás és bizalmas jelleg: A személyes adatok kezelése során megfelelő technikai vagy szervezési intézkedéseket kell alkalmazni a személyes adatok megfelelő biztonsága érdekében.
- Elszámoltathatóság elve: Az adatkezelő felelős az adatkezelési elveknek való megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására.
Az adatkezelési elvek a teljes adatkezelési folyamatra vonatkoznak, ide értve az adatgyűjtést, a megfelelő jogalap kiválasztását, az érintettek tájékoztatását.

6. Irányadó jogszabályok

A társaság a személyes adatok kezelésére vonatkozóan figyelembe veszi különösen az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) rendelkezéseit.

II. Érintettek jogai

Az érintett személyes adatainak kezelésével kapcsolatban bármikor kérhet tájékoztatást, továbbá kérheti személyes adatainak helyesbítését, pontosítását, azok törlését, korlátozását és gyakorolhatja mindazon jogát, amelyre jogszabály feljogosítja.
A GDPR rendelkezései alapján az érintett a következő jogosultságokkal élhet:
- a hozzáférési jog (GDPR 15. cikk);
- a helyesbítés joga (GDPR 16. cikk);
- a törléshez való jog, vagyis „az elfeledtetéshez való jog” (GDPR 17. cikk)
- az adatkezelés korlátozásához való jog (GDPR 18. cikk);
- a személyes adatok helyesbítéséhez vagy törléséhez, illetve az adatkezelés korlátozásához kapcsolódó értesítési kötelezettség (GDPR 19. cikk);
- az adathordozhatósághoz való jog (GDPR 20. cikk);
- a tiltakozáshoz való jog (GDPR 21. cikk).

III. Adatkezelés részletei

Az internetes oldalunk személyes adatok megadása nélkül látogatható, bizonyos funkciók esetében a szolgáltatás biztosítása érdekében szükséges lehet az érintett személyes adatainak kezelésére. Az adatszolgáltatás elmaradása miatt nem tudunk az érintettel kapcsolatba lépni, megkeresését feldolgozni, rendelését teljesíteni.
A weboldali adatkezelés célja az  igénybe vehető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. Az adatkezelő kizárólag célokhoz kötötten kezeli és tárolja az érintett személyes adatait, ettől eltérő célra nem használhatja fel, harmadik személyek részére kizárólag az érintett előzetes írásbeli hozzájárulása esetén adhatja át.

1. Regisztráció
A regisztráció során megadott adatok lehetővé teszik a weboldal kényelmesebb használatát a Felhasználó számára. A regisztrációval történő vásárlás esetén a megadott felhasználónév, jelszó adatok hozzáférést biztosítanak a későbbiekben a profil adatokhoz, valamint a korábbi vásárlások részleteihez, a regisztráció önkéntes.  A Felhasználó jogosult a regisztráció során megadott adatait bármikor módosítani bejelentkezés után a Profil aloldalon, valamint kérheti adatainak törlését Ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Az adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, korábbi vásárlások adatainak nyomon követése.
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása  [GDPR 6 . cikk (1) bekezdés a) pontja]  alapján
Kezelt adatok köre: név, e-mail cím  a regisztráció dátuma és időpontja, számlázási, szállítási adatok
Adatkezelés időtartama: Az adatkezelés a Felhasználó törlési kérelméig tart.

2. Rendelések kezelése
A rendelések feldolgozásához, a felek között elektronikus úton létrejött szerződés teljesítése érdekében szükséges a személyes adatok kezelése. Felhívjuk a Felhasználó figyelmét, hogy amennyiben nem adja meg az adatait, nem tudja a szolgáltatásainkat igénybe venni. A Felhasználó a Webáruházban történő vásárlás során elfogadja az Adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit, az adatkezelésekhez kifejezetten hozzájárul. A webáruházban történő vásárlásra vendégként és  regisztrációval (felhasználói fiók létrehozásával) is van lehetőség.
Amennyiben a Felhasználó vendégként vásárol a webáruházban, úgy a következő adatok megadása szükséges: Név, email cím, telefonszám, számlázás adatai: számlázási név, ország, számlázási cím.
Az adatkezelés jogalapja: szerződés teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja] alapján, Az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A.
A kezelt adatok köre (regisztrációval történő vásárlás esetén): vásárló számlázási és szállítási adatai, korábbi vásárlások adatai (megvásárolt termékek),  rendelés azonosítószám, regisztráció időpontja, vásárlás időpontja
Az érintettek köre: A webáruház vásárlói.
Az adatkezelés tartama: A személyes adatokat az érintett hozzájárulásának visszavonásáig kezeljük. A szerződés teljesítéséhez kapcsolódó adatokat a jogszabályban meghatározott ideig kezeljük, tekintettel a polgári jogi elévülési időre. 
A fent megjelölt adatokat a Szolgáltató online adatbázisban kezeli.

3. Számlázással kapcsolatos adatkezelés
Az adatkezelő számviteli kötelezettség teljesítésére tekintettel (számla kiállítása, bizonylat-megőrzési kötelezettség) kezeli az érintett adatait.
Kezelt adatok köre: számla kiállításához szükséges adatok: név, számlázási cím, adószám
Az adatkezelés jogalapja: számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése, valamint a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja
Adatkezelési időtartama: A számlákat a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni, az Sztv. 169. § (2) bekezdése alapján.
Adattovábbítás történik a számlakiállítás során a számlázó programot üzemeltető szolgáltató részére.

4. Szállítás
Lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére valamint futárszolgálattal történő kiszállítására. A termékek futárszolgálattal történő kiszállítása esetén a következő adatok kezelése szükséges: Név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatkezelés jogalapja: szerződés teljesítése [GDPR 6 . cikk (1) bekezdés b) pontja] 
Adatkezelési időtartama: A személyes adatokat a termék(ek) kiszállításának időtartamát követő 30 napig kezeljük.
A termékek kiszállításához a személyes adatok a kiszállítást végző szerződő partnerünk részére továbbításra kerülnek.

5. Kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás
Az érintett a weboldalon elérhető kapcsolati űrlap útján, a webáruház email címére küldött üzenettel illetve telefonon is felveheti az társasággal a kapcsolatot, a megküldött üzenet tartalmazhat személyes adatokat. A megadott adatok egyeztetés és kapcsolattartás céljából szükségesek. A személyes adatokat az adatkezelő csak a megkeresésben szereplő célra használja és bizalmasan kezeli (különösen: ajánlattétel, szerződés teljesítése). Az adatkezelő a telefonhívásokat nem rögzíti, hangfelvétel nem készül.
Adatkezelés célja: Felhasználó azonosítása, információkérés kezelése, eset dokumentálása
Kezelt adatok köre: Név, e-mail cím, telefonszám, egyéb az érintett által megadott adat
Adatkezelés jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerint az érintett hozzájárulása. 
Érintettek köre: Azon személyek akik a kapcsolati űrlap útján, emailben, telefonon felveszik a társasággal a kapcsolatot illetve szerződéses jogviszonyban állnak az adatkezelővel. 
Adatkezelés időtartama: A cél megvalósulásáig, legfeljebb a megkereséstől számított 1 évig.
Adattárolás módja: elektronikus
Adatfeldolgozó: email kiszolgáló

6. Panaszkezelés
Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban a vásárlónak fogyasztói kifogása merül fel, az adatkezelőhöz érkező panasz körülményeinek kivizsgálása és dokumentálása érdekében személyes adatok kezelése szükséges.
Kezelt adatok köre: Fogyasztó neve, lakcíme; számlázási név és cím, kapcsolattartási adatok (email, telefonszám, postacím) panasz leírása, panasz előterjesztésének módja (szóban, telefonon, írásban vagy elektronikus levelezés útján), helye, ideje; fogyasztó által csatolt dokumentumok
Az érintettek köre: A webáruházban vásárló és minőségi kifogással élő érintett.
Adatkezelés jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése
Adatkezelés időtartama: Az adatkezelő a szóbeli panaszról felvett jegyzőkönyvet, az írásbeli panaszt és a válasz másolati példányát 5 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésre bemutatni.

IV. Adattovábbítás, címzettek

A megrendelések teljesítéséhez és bizonyos szolgáltatások nyújtásához külső szolgáltatókat veszünk igénybe. Az adattovábbítás az adatkezelő és valamely más természetes vagy jogi személy közötti, az érintett érdekét szolgáló szerződés megkötéséhez vagy teljesítéséhez szükséges. Az adatkezelő személyes adatot abban az esetben továbbít, amennyiben az adatkezelés szerződésen alapul, ahhoz az érintett hozzájárult, illetve jogszabály lehetővé teszi. Az adatkezelő jogosult és köteles a rendelkezésére álló és általa szabályszerűen tárolt személyes adatot az illetékes hatóságnak továbbítani, amelyre jogszabály vagy jogerős hatósági előírás kötelezi. Az adatkezelő jogérvényesítés (pl. felszólító levél, peres vagy egyéb eljárás) esetén átadja a szükséges személyes adatokat ügyvédi iroda részére. Harmadik országba irányuló adattovábbítás nem történik.
Az adatfeldolgozók az adatkezelést az adatkezelő utasításai szerint végzik, az adatkezelést érintő érdemi döntést nem hozhatnak, a tudomásukra jutott személyes adatokat kizárólag az adatkezelő rendelkezései szerint dolgozhatják fel, továbbá a személyes adatokat az adatkezelő rendelkezései szerint kötelesek tárolni és megőrizni.

1. Tranzakciós levél szolgáltató
Cég adatai: The Rocket Science Group LLC (Mandrill)
Székhelye: 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA, Telefon: +1 (404) 806-5843 , E-mail: dpo@mailchimp.com
Adatvédelmi nyilatkozata: https://mailchimp.com/legal/privacy
Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Rendszerüzenetek küldése, visszaigazoló levél küldése a felhasználónak. pl. vásárlás, kapcsolatfelvétel visszaigazolása, sikertelen fizetés
Kezelt adatok köre: Név, email, ID (egyedi azonosító), source
Az Amazon és a Mailchimp szolgáltatók regisztrált tagja az Európai Unió és az Amerikai Egyesült Államok között létrejött EU-U.S. Privacy Shield Framework egyezménynek, mely megfelelő szintű védelmet biztosít.

2. IT szolgáltató
Az adatkezelő a kezelésében lévő egyes adatokat a vele szerződött IT szolgáltató által biztosított tárhelyen tárolja. A szolgáltató ellátja a weboldal karbantartását is az adatkezelő utasításai szerint, egyéb adatkezelési műveleteket nem végez.
Cég adatai: PW Studio Kft. - székhely: 4032 Debrecen, Nyék utca 97. I/7. elérhetőség: info@pwstudio.hu
Az érintettek köre: A weboldalt használó valamennyi érintett.
Az adatkezelés célja: A weboldal megfelelő működtetése.
Az adatfeldolgozás jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja.

3. Könyvelő iroda
A szolgáltató az Adatkezelővel kötött szerződésre tekintettel látja el a számlviteli bizonylatok könyvelését. 
Cég adatai: RKMC Gazdasági Tanácsadó Kft., székhely: 1034 Budapest, Bécsi út 120., email: info@rkmcgt.hu

4. Számlázás
Az Adatkezelővel kötött szerződés alapján külső elektronikus számlázó szolgáltató közreműködik a számlák kiállításában és a  számviteli bizonylatok nyilvántartásában.
Számlázóprogram: szamlaz.hu, üzemeltető: KBOSS.hu Kft., székhely: 2000 Szentendre, Táltos u. 22/b

5. Bankkártyás fizetés
Az adatkezelés az érintett kérésére történő bankkártyás fizetés teljesítéséhez szükséges. Bankkártyás fizetés esetén a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a kereskedő (webáruház) birtokába juthatnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank,  mint szerződött partnerünk kaphatja meg.
Bank neve, elérhetősége:  UniCredit Bank, www.unicreditbank.hu, 06-1/577-17-71
Címzett által ellátott tevékenység: Bankkártyás fizetés
Az érintettek köre: A webáruházban bankkártyával fizető vásárló.
Az adatkezelés időtartama: A bankkártyás fizetés lebonyolításáig tart.
Az adatfeldolgozás jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja.

6. Futárszolgálat
Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Termékek kiszállítása
Szolgálató: 24H Parcel Zrt. - székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. telefon: +36202242424, email: 
Az adatkezelés célja: A megrendelt termék házhoz szállítása.
Az érintettek köre: A futárszolgálattal történő kiszállítást kérő érintettek.
Kezelt adatok köre: Szállítási név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím. 
Az adatfeldolgozás jogalapja: 6. cikk (1) bekezdés b) pontja.

VI. Adatbiztonság

Az adatkezelő megtesz minden biztonsági intézkedést, hogy védje a személyes adatokat a jogosulatlan hozzáféréstől.  Az adatkezelő számítástechnikai rendszerei és egyéb adatmegőrzési helyei telephelyén, valamint saját illetve bérelt szerverein találhatók meg.
Az adatkezelő az adatokat alapvetően elektronikus formában tárolja. Az elektronikus úton tárolt adatok esetében az adatkezelő gondoskodik a jogosulatlan hozzáférés elleni védelemről, a papír alapú dokumentumokat zárható szekrényben, biztonságos helyiségben tárolja. Az adatkezelő olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedéseket tesz, mely elősegíti az adatkezelés biztonságának védelmét, és az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.
A kezelt személyes adatokhoz kizárólag azok a személyek férnek hozzá, akiknek feladatuk ellátásukhoz az adat megismerése elengedhetetlen, ezen személyek kizárólag az adatkezelő utasításának megfelelően kezelhetik a személyes adatokat.
Fizikai vagy műszaki incidens esetén a szerver szolgáltató rendszeresen készülő mentés segítségével biztosítja a weboldal adatainak rendelkezésre állását és visszaállítását.

VII. Cookie (süti) tájékoztató

A cookie-k célja a weboldalak felhasználói élményének javítása, személyre szóló szolgáltatás biztosítása, illetve az oldal látogatottsági adatainak mérése, megfelelő színvonalú működtetése. A technológia segíti a látogató navigációját, beállításainak tárolását, felhasználásra kerülhetnek online tranzakciók biztosításához.  A cookie egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájl, amit a weboldal látogatása során a szerver küld a felhasználó számítógépére. A sütik általában nem tartalmaznak személyes információkat, segítségével nem azonosítható a felhasználó.
A felhasználó a számítógépén megtilthatja a Cookie-k használatát illetve törölheti őket. (Böngészőtől függően: Beállítások vagy Opciók felületen) A böngészők általában alapértelmezett módon engedélyezik a sütik elhelyezését. 
Megkülönböztethetjük a sütiket érvényességi idő szerint. Vannak cookie-k amik csak a böngésző bezárásáig (ideiglenes cookie), vagy az adott feladat elvégzéséig élnek. Bizonyos cookie-k a munkameneten túl is tárolódnak a felhasználó számítógépén (állandó cookie). Ezeket a látogató bármikor törölheti.
A belső cookie-k által gyűjtött információkat csak az adott weboldal tudja feldolgozni és hasznosítani. Egy weboldal külső szolgáltatásokat is igénybe vehet, amelyek szintén használnak saját cookie-kat. Ezeket hívjuk harmadik féltől származó cookie-knak.
Az EU Adatvédelmi Munkacsoport véleménye alapján az érintetteket tájékoztatni kell az érintetteket a hozzájárulást nem igénylő sütik alkalmazása esetében.
Az adatkezelő weboldalán alkalmazott cookie-k által gyűjtött személyes adatokhoz adatfeldolgozóként hozzáfér a weboldalt karbantartó IT szolgáltató. 
A külső szolgáltatók szintén sütiket kezelhetnek céljaik megvalósítása érdekében. Ezen sütik kezeléséről a szolgáltatók, mint adatkezelők weboldalán kaphat bővebb tájékoztatást. 

Alkalmazott cookie-k típusa és céljai szerint

1. A weboldal működéséhez elengedhetetlenül szükséges cookie-k
Az elengedhetetlen cookie-k a weboldal használatához, funkcióinak működéséhez szükségesek, személyes adatnak minősülő információt nem gyűjtenek. Ezek letiltása esetén a weboldal illetve annak egyes részei nem megfelelően vagy egyáltalán nem lesznek elérhetőek.
Jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdésének f) pontja alapján az adatkezelő jogos érdeke
Érvényességi idejük a cél eléréséhez szükséges és arányos mértékben, a minimálisan szükséges ideig, az adott látogatás időtartamára terjed ki, a sütik a munkamenet végén vagy a böngésző bezárásával automatikusan törlődnek.

Cookie neve Jogalap Szolgáltató Célja, típusa Időtartam
ci_session Jogos érdek Adatkezelő Weboldal működésének biztosítása.(munkamenet cookie) 2 óra
shoppingstreet_cookie_confirmed Hozzájárulás Adatkezelő Elfogadta-e a cookie szabályzatot. (munkamenet cookie) 1 év

2. Statisztikai cookie-k
A statisztikai cookie-k segítségével megérthetjük, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt. A látogatókról összesítve és névtelenül tárolják az adatokat. A társaság a weboldal látogatottsági és egyéb web analitikai adatainak független mérésére és auditálására a Google Analytics alkalmazást használja - Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043). Az analitika a konverziók követésére is vonatkozik.
Google Analytics úgynevezett „cookie-kat”, szövegfájlokat használ, amelyeket a számítógépére ment, melynek célja a felhasználó által látogatott weboldal használatának elemzése, értékelése, a jelentések biztosítása a weboldal üzemeltetőjének, valamint a weboldal használattal kapcsolatos további szolgáltatások teljesítése. 
A felhasználó által használt weboldallal kapcsolatos cookie-kkal létrehozott információk rendszerint a Google egyik USA-beli szerverére kerülnek és tárolódnak.
A Google Analytics keretein belül a felhasználó böngészője által továbbított IP-címet nem kapcsolja össze a Google más adataival.  Az anonim Google Analytics  sütik kikapcsolásához egy kiegészítőt (Google Analytics plug-in) lehet telepíteni a böngészőbe, mely megakadályozza, hogy a weboldal a felhasználóról információkat küldjön a Google Analytics-nek.
A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani az érintett részére (elérhetőség: www.google.com/analytics).
Amennyiben az érintett nem szeretné, hogy a Google Analytics a fenti adatokat az ismertetett módon és céllal mérje, a böngésző beállításaiban blokkolhatja, azonban felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal nem minden funkciója lesz használható. (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=hu)

Cookie neve Jogalap Szolgáltató Célja, típusa Időtartam
_ga hozzájárulás Google Statisztika 2 év
_gid hozzájárulás Google Statisztika 24 óra
_gat hozzájárulás Google Statisztika 1 perc

Sütik beállítása, letiltása

A cookie beállítások bármikor megváltoztathatók a weboldal cookie beállításaiban valamint az alkalmazott böngészőben. A böngészők egy része alapértelmezettként automatikusan elfogadja a sütiket, de ez a beállítás is megváltoztatható. 
Gyorslinkek: Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer.

VIII. Jogorvoslat

Amennyiben az érintettnek az adatkezeléssel kapcsolatban panasza merül fel, először javasoljuk az adatkezelőnél megtenni. Az adatkezelő a panaszt 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja.
Amennyiben az érintett panaszát továbbra is fenntartja az adatkezelő sérelmezett adatkezelésével kapcsolatban, úgy jogosult panasszal élni a felügyelő hatóságnál, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH).
Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., postafiók: 1363 Budapest, Pf.: 9.
Elérhetőség: ugyfelszolgalat@naih.hu, +36-1-3911400, www.naih.hu
Az érintett – választása szerint – bírósági úton is érvényesítheti igényét. A per az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, mely eljárás illetékmentes és a bíróság soron kívül jár el. A törvényszékek elérhetősége a következő linken érhető el: http://birosag.hu/torvenyszekek

IX. Adatvédelmi incidens

Adatvédelmi incidens a személyes adatokkal kapcsolatos biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt, vagy más módon az adott személy által kezelt személyes adatok véletlen, vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését, vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi. 
Adatvédelmi incidens esetén az adatkezelő a GDPR szabályaival összhangban jár el. Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár az érintett természetes személyek jogaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintetteket az adatvédelmi incidensről tényéről és a tervezett intézkedésekről.
Amennyiben úgy véli, hogy a személyes adatainak kezelésével kapcsolatban adatvédelmi incidens történt, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot emailben. Minden bejelentést kivizsgálunk és megtesszük a szükséges lépéseket.

X. Záró rendelkezések

Az adatkezelő célja, hogy tevékenysége során megfeleljen a vonatkozó jogszabályi előírásoknak, ezért a jelen tájékoztató módosítása a jogszabályok illetve az adatvédelmi gyakorlat változása esetén szükségessé válhat. Az adatkezelő fenntartja a jogot a jelen tájékoztató bármikori egyoldalúan módosítására, az érintettek egyidejű tájékoztatásával. A tájékoztatás a honlapon történő közzététellel, illetve a változás jellegétől függően az érintettek közvetlen emailben történő értesítésével valósul meg. Amennyiben az adatkezelési tájékoztató módosításából kifolyólag az adatkezelés részletei is megváltoznak, az adatkezelő külön kéri az érintettek hozzájárulását.
Az adatkezelő nyilatkozik, hogy a GDPR előírásai alapján adatvédelmi tisztviselő kijelölésére nem került sor.
Az adatkezelő a személyes adatok kezelése során profilalkotást nem végez.

Feliratkozom